Tuesday, November 2, 2010

Aku si budak kotak...

Bila teringat kembali kenangan lalu, ketika aku berumur 6 tahun...teringat akan gelaran yang diberikan kepada aku iaitu "budak kotak" hahaha...mesti orang akan tertanya-tanya kenapa "budak kotak"?. Alkisahnya aku ni selalu pergi ke ofis mama aku selepas waktu sekolah, nak dijadikan cerita setiap kali aku sampai ofis mama comfirm mata aku ngantok dan aku akan mencari port yang paling best untuk aku membuat taik mata dan peta malaysia. So port aku yang paling best apa lagi "kotak" yang sederhana besar maklumlah waktu tuh pun aku kecil jek bukan besar manapun. Perghh memang layan la tidur dalam kotak...dengan bantal busuk,pastu penghawa dingin yang sejuk lak,menyebabkan aku rasa macam satu kenikmatan betul.hahahaha

Sampai satu tahap semua orang kt ofis mama aku akan cakap "haa budak kotak dah balik nak cari kotak buat air liur basi la tuh" hahahaha...aku dengan muka yang agak slumber gitu, buat tak tahu je, janji aku boley tidur dengan nyenyaknya sudah..ada aku kisah?padahal diorang cemburu sebab tak boleh nak tidur macam aku...hahahah. Bila ingat2 balik kelakar pun ada, macam mana laa aku ley cari kotak nak tidur, ish2 pelik betul mujur dah besar-besar ni tak suka tidur dalam kotak kalau tak haruu..hahahah

No comments:

Post a Comment